Amerikansk High School

Igår fick jag tillbaka min uppsats som jag hade jobbat med i engelska. Läraren hade skrivit kommentarer och betygsatt ALLT i uppsatsen. Fick 80/100 poäng så jag ar andå nöjd. Fick dock avdrag før att jag hade skrivit mitt namn på vanster sida istället før höger. Och før att skrivaren inte hade mycket black kvar så lite av texten blev inte lika intensivt svart som resten... Verkligheten i amerikansk high school før mig...
.
Update: För att få tillbaka poäng var jag tvungen att skriva ett brev till henne och skriva vad jag ville förbättra. Med det brevet skulle jag sedan skicka en ny kopia.

Kommentarer
Postat av: My

Haha, det låter lite överdrivet strängt tycker jag XD Men bra jobbat :) Kram

2011-01-06 @ 02:48:53
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0