Chicago bilder

Detta har varit en väldigt bra vecka! Har mått super hela veckan, vet inte riktigt varför. Ingen speciellt har hänt, men jag tror jag oroar mig mindre i skolan.
.
Har hunnit med 2 hockeyträningar, lämna äldre syster på flygplatsen(känns väldigt tomt utan henne!(hon har snowdays i Atlanta)), kollat film med en kompis och käkat på restaurang, och idag pratade jag först med kära jolle polle från Sverige och sen stack vi på bio.
Imorgon ska vi på en bilutställning och sen är det match på kvällen. Söndag blir antagligen skidåkning.
Nu har jag bara 4 skoldagar kvar av denna terminen innan finals. Har 5 prov och 3 inlämningar att göra på dessa 4 dagar. =ingen fritid....
.
Bilder från Chicago.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0