Finals week

- Måndagen var en vanlig dag. Efter skolan var träningen inställd så jag stack hem och pluggade lite tror jag.
- På tisdagen hade jag först Graphic Design och sedan Art Expolrations. I GD hade vi ett litet prov som var lätt och sedan hade vi ca 25 minuter på oss att göra ett diplom till oss själva. Allt gick bra tror jag och jag är nästa säker på att jag fick A i den kursen. I Art hade vi critique och hon tyckte väldigt mycket om min målning av en midsommarstång. Tror det blev A där också. På kvällen blev det plugg plugg plugg till matten.
- Aerobics och matte. I aerobics diskuterade vi uppsatsen vi hade skrivit och sedan spelade vi mattball. Matte var okej. Kom på efter provet att jag hade gjort helt fel på en uppgift fast jag visste hur man gör.. Aja, hoppas på det bästa såklart. På kvällen spelade vi hockeymatch mot Cranbrook. Eftersom det var finals var en del inte ens tillåtna att spela så vi var bara 10 stycken men vi spelade bra ändå! Vi lånade deras målvakt och hon är en av dr bästa i Michigan. Förlorade såklart men vi spelade bättre än förväntat. (Chris Chelios var i publiken, om ni vet vem det är?!)
- På torsdagen hade jag först engelska. Vi fick frågor och sen skulle vi skriva om dem. Gick okej.. Tror jag fick B och det är jag nöjd med! Det var en Junior/Senior class. Sedan hade jag Photo där vi också hade critique. Hon tyckte om mina bilder men fick inte 100%, fick 96%. Eftersom jag slutade 12 hade vi tid att göra saker efter skolan så vi stack till the mall tror jag. Försökte hitta presenter till familjen som Haley ska bo hos i Argentina. Åt på Carlifornia Pizza Kitchen och sen behövde jag plugga U.S. History.
- På fredagen hade jag bara History och det gick okej tror jag. Även om det är multiple choice är det svårt ibland. Språket är svårt och många svar är lika så 3 av svaren kan vara möjliga. Men jag fick 89.7% på det provet så "slutbetyget" blev A tror jag.
Jag slutade skolan 9 så vi stack och fixade lite saker. Köpte bla möbler till Haleys rum. På kvällen gick vi på bio och såg en rolig film.
- Igår städade vi rummen och Haley försökte börja packa. På kvällen var Jag och Haley hemma själva på vi köpte pizza och såg på film.
- Idag är det sista dagen hon är hemma! Jag kommer sakna henne väldigt mycket!!!!
( tog lite bilder med Haley en dag också)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0