Last week of 1st semester

Nu går tiden snabbt. Har bara 1 odd day och 2 even days left of this semester. Sen är det finals och sen nytt schema. Dock har jag 5 prov och 1 inlämning INNAN finals. Är stressad inför finals eftersom jag behöver kunna precis allt jag har lärt mig under terminen. Har till och med final exams i mina art classes. Aja, tar det lugnt. Skönt att jag har så pass lätt schema som jag har. Under finals week börjar vi 7.30 och slutar 12 varje dag så det blir nice. Har tid att plugga under eftermiddagarna och har bara 1 svår final varje dag. Näste termin har jag jewellery, ceramics, foods, symphony band, adventure english och us history på schemat. Hoppas dock att jag kan byta history mot sociology på en annan skola. Tror det hade varit mer intressant.
.
Senaste dagarna har jag mest chillat. Tränat hockey och vi var 4 ena dagen och 10 andra. Man märker att vi har finals snart.
Match till helgen och jag är exciteeeddd!!!
.
Imorgon är det basketmatch mellan våra två skolor. Vi kan ha lektioner på båda skolorna och de ska nog slås ihop snart. Men nu är de var för sig och det är rivalitet ungefär som Borgar och Petri. Eftersom man känner folk från båda skolorna är det extra kul att kolla på matchen.
.
Utanför skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0