Weekend

Hejhopp!
I helgen har jag inte gjort mycket förutom YFU-möte och  hockeymatch. I fredags gjorde jag fört ett collage som jag behövde på lördagen och sen var jag bara hemma. I lördags var jag på YFU-möte i Dearborn. Det är inte där jag bor men jag var tvungen att gå på det eftersom jag missade det jag egentligen skulle gått på. Vi är nästan 100 stycken i Okland men här var det bara 30! Annorlunda med en sån liten grupp och folk man inte känner.
Vi pratade lite om olika problem och liknande. Ganska tråkigt men det är saker som är bra att veta.
Sedan var det hockeymatch och vi förlorade som vanligt. Hoppas verkligen jag kan göra mål snart!!!!!
Idag har jag fått en den plugg gjort och sen umgåtts med Haley. På kvällen stack vi till en familj vi känner för att äta. Mamman i familjen hade haft födelsedagsfirande så det var någon känd musiker där. Vet inte riktigt vem det var men jag ska kolla upp det.
Denna veckan blir det nog dåligt med uppdateringar. Finals hela veckan så jag kommer inte göra mycket annat än plugga, äta, sova.
.
Bild från idag utanför vårt hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0