Haley is home!

Haley ät hemmmaaa!!!! Så kul! Vi hämtade henne och Steve igår på flygplatsen när de kom från Argentina där Haley har varit under våren. Det är mest därför jag har stannat här så långe, så jag kunde träffa henne.
Jag har inte uppdaterat här innan eftersom vi sa till Haley att jag redan hade åkt hem så det skulle vara en överraskning när jag fortfarande var här. Och jag vet inte om hon går in och läser min blogg.
I alla fall, igår såg vi bara på film hela dagen. Det regnade(det har varit nästan omöjligt att gå ut pga av värmen och fuktigheten) så det var mysigt.
.
Förra veckan gjorde vi inte så mycket. Vi hängde vi poolen några dagar, jag och Mary stack och red, och vi åkte och shoopade på en outlet.
Kan inte fatta att jag åker hem på fredag!!! Ska bli så j*kla kul att komma hem igen! Det känns som förra veckan jag kom hit och gick första dagen i skolan. Ofattbart.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0