Hockey play off

Igår spelade jag "States". Alla lag spelar tror jag så det är ju inte speciellt svårt att komma med, som golfen var.
Vi förlorade som vanligt. Fast vi spelade bra(tyckte jag) och det var laget som vi har funnit mot en gång. Men men. (Som många gånger innan) Var jag RIKTIGT nära att göra mål. F*n att jag inte lyckades. Har varit nära så många gånger nu! Till och med coacherna trodde att jag skulle göra mål! Aja.. Får väl vara nöjd efter att bara ha spelat i 3 månader!!
Så nu är säsongen över vilket är riktigt tråkigt. Det har varit superkul att spela. Trodde aldrig att jag skulle spela hockey, men när jag började var det jätteroligt. Vet inte än om jag ska göra en sport till våren, funderar fortfarande på vad som hade varit kul. The options are: Fotboll, tennis, track (friidrott), lacross, softball. Om det blir något blir det antagligen lacross!
.
Igår och idag var det olika prov på skolan på morgonen så jag började inte förrän 11.00. Riktigt nice!! Jag och Mary stack ut och åt frukost båda dagarna moahah.
.
Redan fredag imorgon woohoo.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0