Ny design

Yes, Sofia hjälpte mig med en ny design till bloggen. Vad tycks? Det är otroligt svårt att lägga upp en ny design tycker jag så jag är stolt över att jag klarade det. Har kört med den andra hela tiden eftersom jag inte har vetat hur man bytar... Men nu har jag en snygg proffsig. Tack till Sofia. (länk till hennes blogg finns längre ner).
.
I fredags var det så Band Festival. Det går ut på att man spelar 3 stycken som man har förberett innan. Efter det får man två stycken som man får titta på i runt 6 minuter och sen ska hela bandet bara spela. De väljer stycken som man aldrig har sett innan. Därefter blir man bedömd på det hela. Tror det är 4 eller 5 olika domare. Det bästa man kan få är 1 och vi fick det från alla domare!!! :D Superbra! Jag missade nog ganska mycket av det andra stycket som vi spelade men det var okej. Det är faktiskt kul att spela i band. Det finns en video av en av styckena på facebook så kolla där.
.
Idag på förmiddagen åkte vi in till Detroit för att gå på Motown museum. Det är i det huset där motown startade. Bla Jackson 5 och Steve Wonder "upptäcktes" där!! Det var ett litet men bra museum och framförallt en jättebra och rolig guide. Att rekommenderas.
Och jag fick sätta en liten nål på Malmö på en världskarta :D
.
Senare på kvällen stack jag hem till två tjejer som jag känner och bakade cupcakes och umgicks. Mycket trevligt.
.
Bilder på allt kommer när jag får tillbaka min kamerasladd som jag glömde....
.

Kommentarer
Postat av: down there , V

hoppas du har det grymt i USA! Är nästan lite avensjuk... :D Eller ja , jag är nog det trots allt ;$

2011-03-13 @ 14:45:23
URL: http://lillamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0